• page_banner

News

Chì ghjè u servo? Presentate u servo per voi.

Un servo (servomechanism) hè un dispositivu elettromagneticu chì converte l'electricità in un muvimentu precisu cuntrullatu cù l'usu di meccanismi di feedback negativu.

nutizie_ (2)

Servo pò esse usatu per generà movimenti lineari o circulari, secondu u so tipu.A cumpusizioni di un servo tipicu include un motor DC, un trenu d'ingranaggi, un potenziometru, un circuit integratu (IC) è un arbre di output.A pusizione servo desiderata hè entrata è vene cum'è un signalu codificatu à l'IC.L'IC dirige u mutore per andà, cunducendu l'energia di u mutore attraversu ingranaggi chì stabiliscenu a velocità è a direzzione desiderata di u muvimentu finu à chì u signale da u potentiometru furnisce feedback chì a pusizione di u desideriu hè ghjunta è l'IC ferma u mutore.

U potentiòmetru rende u muvimentu cuntrullatu pussibule trasmettendu a pusizione attuale mentre permette a correzione da e forze esterne chì agiscenu nantu à e superfici di cuntrollu: Una volta chì a superficia hè mossa, u potenziometru furnisce u signale di a pusizione è l'IC signala u muvimentu di u mutore necessariu finu à chì a pusizione curretta hè ricuperata.
Una cumminazione di servos è mutori elettrici multi-geared pò esse urganizata inseme per fà travaglii più cumplessi in vari tipi di sistemi cumpresi robots, veiculi, fabricazione è rete wireless di sensori è attuatori.

Cumu funziona u servo?

Servos anu trè fili chì si estendenu da a carcassa (Vede a foto à manca).
Ognunu di sti fili serve un scopu specificu.Questi trè fili sò per u cuntrollu, u putere è a terra.

nutizie_ (3)

U filu di cuntrollu hè rispunsevule per furnisce l'impulsi elettrici.U mutore gira à a direzzione adatta cum'è urdinatu da i impulsi.
Quandu u mutore gira, cambia a resistenza di u potentiometru è infine permette à u circuitu di cuntrollu di regulà a quantità di muvimentu è direzzione.Quandu l'arbulu hè in a pusizione desiderata, a putenza di furnimentu si spegne.
U filu di putenza furnisce u servore cù a putenza necessaria per operà, è u filu di terra furnisce una strada di cunnessione separata da a corrente principale.Questu vi impedisce di esse scunfittu, ma ùn hè micca necessariu per eseguisce u servo.

nutizie_ (1)

Servo RC Digital Spiegazione

Digital ServoA Digital RC Servo hà una manera diversa di mandà segnali di impulsu à u servomotore.
Se u servo analogicu hè cuncepitu per mandà una tensione constante di 50 impulsi per seconda, u servo digitale RC hè capaci di mandà finu à 300 impulsi per seconda!
Cù sti signali di impulsu rapidu, a vitezza di u mutore aumenterà significativamente, è u torque serà più custante;diminuisce a quantità di banda morta.
In u risultatu, quandu u servo digitale hè utilizatu, furnisce una risposta più veloce è una accelerazione più veloce à u cumpunente RC.
Inoltre, cù menu deadband, u torque furnisce ancu una capacità di mantene megliu.Quandu operate cù un servo digitale, pudete sperienze a sensazione immediata di u cuntrollu.
Lasciami furnisce un scenariu di casu.Diciamu chì site per ligà un servo digitale è analogicu à un receptore.
Quandu girate a rota servo analogica fora di u centru, vi vede chì risponde è resiste dopu un pocu tempu - u ritardu hè notu.
In ogni casu, quandu girate a rota di u servo digitale off-center, vi sentite cum'è a rota è l'arbulu risponde è mantene a pusizione chì avete stabilitu assai rapidamente è lisu.

nutizie_ (4)

Servo RC Analogicu Spiegatu

Un servomotor analogicu RC hè u tipu standard di servo.
Reguleghja a vitezza di u mutore simpricimenti mandendu impulsi on and off.
Normalmente, a tensione di l'impulsu hè in un intervallu trà 4,8 à 6,0 volti è constante mentre in questu.L'analogicu riceve 50 impulsi per ogni secondu è quandu in u restu, ùn ci hè micca una tensione mandata à ellu.

U più longu u pulsu "On" hè mandatu à u servo, u più veloce u mutore gira è più altu u torque pruduciutu.Unu di i svantaghji maiò di u servo analogicu hè u so ritardu in reagisce à i picculi cumandamenti.
U mutore ùn gira micca abbastanza rapidamente.Inoltre, pruduce ancu un torque lento.Sta situazione hè chjamata "banda morta".


Tempu di post: 01-01-2022