• page_banner

News

Cosa hè un Servo Digitale? Cosa hè un Servo Analogicu?

In un servo digitale, i signali entranti sò processati è cunvertiti in u muvimentu servo.Questi signali sò ricevuti da un microprocessore.A durata è a quantità di putenza di l'impulsu hè dopu aghjustatu à u servomotore.Per mezu di questu, u rendiment ottimali di u servo è a precisione ponu esse ottenuti.

nutizie 3
nutizie 1

Comu diciatu sopra, u servo digitale manda sti impulsi à una freccia assai più altu chì hè 300 cicli per seconda.Cù questi signali rapidi, a risposta di u servo hè abbastanza rapida.Aumentu di a vitezza di u mutore;elimina a banda morta.U servo digitale furnisce un muvimentu lisu cù un cunsumu di energia più altu.

nutizia_2

Cosa hè un Servo Analogicu?
Questu hè un tipu standard di servomotore.In un servo analogicu, a vitezza di u mutore hè cuntrullata da applicà un signalu di tensione o impulsi.L'intervallu di tensione di impulsu regulare hè trà 4,8 à 6,0 volti è questu hè constante.

Per ogni secondu, u servo analogicu riceve 50 impulsi è ùn ci hè micca tensione mandata à u servo quandu in u restu.

Sè vo avete un servo analogicu, vi sarà capaci di nutà chì u servo lags in reagisce à picculi cumandamenti è ùn pò fà u mutore spinning abbastanza prestu.Un torque sluggish hè ancu furmatu in un servo analogicu, in altri termini questu hè ancu chjamatu deadband.

Avà chì avete una idea di ciò chì hè un servo analogicu è digitale, pudete decide per voi stessu quale servomotore preferite per a vostra vittura.

Servo Size Gamma di pesu Larghezza tipica di servo Lunghezza tipica di Servo Applicazioni tipiche 
Nanu Meno di 8 g 7,5 mm 18,5 mm Micro aerei, aerei interni, è micro elicotteri
Sub-Micro 8 g à 16 g 11,5 mm 24 mm 1400 mm d'envergatura è aerei più chjuchi, picculi jets EDF, è elicotteri di dimensioni 200 à 450
Micro 17 g à 26 g 13 mm 29 mm Avioni da 1400 à 2000 mm d'envergatura, jet EDF mediu è grande, è elicotteri di 500 dimensioni
Mini 27 g à 39 g 17 mm 32,5 mm Elicotteri di taglia 600
Standard 40 g à 79 g 20 mm 38 mm Envergure alare di 2000 mm è aerei più grandi, jet à turbina è elicotteri di dimensioni da 700 à 800
Grande 80 g è più grande > 20 mm > 38 mm Avioni è jet à scala giganti
nutizie 4

Chì sò e diverse RC Servo Sizes?
Avà avete una idea generale di e vitture RC è chì venenu in mudelli è dimensioni differenti.Cum'è questu, i servi di e vitture RC anu una varietà di dimensioni è sò categurizzati in sei dimensioni standard.In a tavula sottu pudete vede tutte e dimensioni cù e so specificazioni.


Tempu di post: 24-May-2022