• page_banner

News

Discussione nantu à u servomotore? Cumu selezziunà u servo?

NEWS 1

Per definisce servo in termini simplici, hè basu un sistema di cuntrollu.In termini tecnichi di vitture RC, hè un dispositivu elettronicu chì cuntrolla e vitture RC regulendu u so muvimentu.In altri palori, i servos sò i mutori meccanichi in i vostri vitture RC.

A cunversione di un signalu elettricu in u muvimentu lineale o polare hè a funzione di servos RC.Studiemu un esempiu per capisce megliu.

Un volante di una vittura RC porta un signalu di cuntrollu à a vittura, hè poi decodificata è mandata à u servore.U servo poi gira u so arbre di trasmissione quandu u signale hè ricevutu è sta rotazione hè cunvertita in a rotazione di a rota.

Un puntu pocu, ma un impurtante per nutà quì nantu à i 'DSpower servos' hè chì u filu neru hè a terra di a bateria (negativu), u filu rossu hè a putenza di a bateria (pusitivu), è u filu giallu o biancu hè u signale di u ricevitore.

NEWS 2

Avà, questu pare un prucessu longu è cumplicatu, ma stu prucessu si faci in una materia di sicondi o ancu menu di questu.

Inoltre, discutemu un'altra quistione impurtante mentre discutemu di servos.Chì servo duvete aduprà per a vostra vittura RC?Ci hè dui fatturi principali chì avete bisognu di mantene in mente per a scelta di servos chì sò a velocità è u torque.

Avemu cunsigliatu per andà per l'altu torque servos si vi sò cunfusu.Hè ancu sàviu di seguità a guida di i pruduttori di kit, postu chì dà suggerimenti secondu e specificazioni di a vostra vittura RC.

NEWS3

Sì avete avutu un grande aviò propulsatu, invece, i micro servos ùn sò micca adattati ancu s'ellu offrenu 38oz / in di torque cum'è HS-81.Inoltre, i servos più chjuchi sò più fragili cà i servi standard per via di ingranaggi più sottili.

NEWS4

Tempu di post: 24-May-2022